כל מה שצריך לבדוק כשמחפשים מקום לאירועים קטנים בתל אביב

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

כשזה מגיע לאירועים קטנים, חלק מהקסם טמון באינטימיות ובאווירה האישית שמייצרת חוויה שונה לחלוטין מאירועים גדולים ומסחריים. לא משנה אם מדובר בחתונה, אירוע עסקי קטן או מסיבת יום הולדת – בחירת המקום היא קריטית להצלחת האירוע. רובנו נוטים לחשוב על מיקום, גודל החלל והאוכל כשבוחרים אולם לאירוע, אבל ישנם עוד הרבה היבטים חשובים שמומלץ לשים לב אליהם, ודווקא את הדברים הפחות ברורים מאליהם אנשים רבים שוכחים לבדוק. בדיוק בגלל זה הכנו עבורכם מדריך מקיף לכל הדברים שחשוב לקחת בחשבון כשמחפשים את המקום המושלם לאירוע קטן.

1.התאמת המקום לסוג האירוע

לכל אולם וגן אירועים יש את האופי שלו, וכאן נכנס עניין ההתאמה לאירוע שלכם. לדוגמה, אם אתם מתכננים חתונה קטנה באווירה משפחתית, יתכן שחלל פתוח ומינימליסטי לא יתאים לאווירה החמה שאתם מחפשים. מנגד, אירוע חברה עם פן אמנותי יוכל להשתלב בצורה מושלמת במתחם יצירתי ומודרני עם מגע של סטייל אורבני. חשוב לבדוק האם עיצוב המקום והאנרגיה שהוא מקרין באמת מתאימים לסוג האירוע שלכם ולאווירה שאתם רוצים ליצור.

2.התאמה של המקום לאירועים קטנים

בזמן שמקומות רבים מציעים את עצמם כאידיאליים לאירועים קטנים, יש לבדוק עד כמה המקום באמת מותאם לכך. האם הוא מספיק גמיש כדי ליצור חללים קטנים ואינטימיים שלא יגרמו לאורחים להרגיש שהחלל גדול מדי? האם יש אפשרות להשתמש בחלקים מסוימים של האולם או לשלב מחיצות שיעזרו להרגיש תחושת קרבה ואינטימיות? חללים גדולים שלא מיועדים לאירועים קטנים עלולים לגרום לאורחים להרגיש "אבודים" או מרוחקים זה מזה, אז שווה לבדוק אם המקום יודע לייצר תחושת חמימות גם עם מעט משתתפים.

3.אקוסטיקה טובה

כשמדובר במציאת חלל לאירוע בוטיקי עסקי או מקום לחתונה קטנה בתל אביב, האינטימיות היא קריטית, ולכן חשוב לבדוק את האקוסטיקה של החלל. לפעמים באולמות גדולים מדי או במקומות עם תקרה גבוהה, הרעש עלול להיות מוגזם ולהפריע לתקשורת בין האורחים. מומלץ להגיע לאירוע אחר שמתנהל במקום כדי להבין את האווירה האקוסטית בפועל. אירוע קטן בו האורחים ירגישו שהם צריכים לצעוק כדי להישמע עלול לפגוע בחוויית האירוח ואתם ממש רוצים להימנע מזה.

4.תאורה שמתאימה בול לאווירה

נושא התאורה הוא אחד ההיבטים שאנשים רבים לא מקדישים לו מספיק תשומת לב, אך הוא יכול לעשות הבדל משמעותי באווירה הכללית של האירוע. תאורה חזקה מדי עלולה לגרום לאורחים להרגיש כאילו הם נמצאים באולם כנסים, ותאורה חלשה מדי יכולה ליצור אווירה קרירה ולא מזמינה. בדקו האם ניתן לשנות את רמות התאורה בהתאם למהלך האירוע: למשל תאורה רכה ורומנטית בזמן קבלת הפנים, ותאורה חיה יותר בשעות הריקודים או הארוחה.

5.היערכות לבלת"מים ולתנאי מזג האוויר

במיוחד באירועים קטנים, ישנה נטייה לחשוב שהכל יהיה מתוקתק ללא בעיות. אבל כמו בכל אירוע, יש לקחת בחשבון את הבלתי צפוי. האם למקום יש תוכנית חירום במקרה של תקלה טכנית, מזג אוויר סוער או מצב לא צפוי אחר? אם תכננתם להשתמש בחללים חיצוניים או לקיים אירוע בגן פתוח, ודאו שיש גם אפשרות לאולם מקורה איכותי שיכסה אתכם במקרה של גשם או שרב.

6.הסדרי חניה

לא תמיד חושבים על זה מראש, אבל חניה מסודרת היא נושא חשוב מאוד במיוחד כשמחפשים מקום לאירועים קטנים בתל אביב. חיפוש חניה יכול להפוך לסיוט עבור האורחים שלכם. ודאו שהמקום מספק פתרון מסודר לחניה קרובה שיעשה לאורחים את החיים קלים.

7.יחס אישי וצוות מקצועי

במקומות גדולים ומסחריים לעיתים התחושה היא שהאירוע שלך הוא רק עוד אחד מתוך רבים. לעומת זאת, באירועים קטנים, ישנה ציפייה ליחס אישי יותר מצוות המקום. בדקו האם הצוות קשוב ופתוח לבקשותיכם, האם מנהל האירועים זמין לכם גם לפני האירוע ומסוגל לתת מענה בזמן אמת לכל שאלה או בעיה. מקום שמעניק תחושת ליווי צמודה, יכול להבטיח אירוע מוצלח יותר.

8.אוורור ומיזוג

אמנם זה נשמע אולי מובן מאליו, אך אחד הדברים שלא תמיד חושבים עליו הוא איכות האוורור והמיזוג בחלל. אם האירוע מתקיים בעונת הקיץ, חשוב לוודא שהמיזוג מספיק חזק כדי לאוורר את החלל בצורה נעימה לכל האורחים. לעומת זאת, בחורף, רצוי לוודא שמערכת החימום במקום פועלת כראוי ויוצרת סביבה נוחה ולא קרירה או דחוסה מדי.

לסיכום

מציאת המקום המושלם לאירוע קטן דורשת מחשבה ותשומת לב לפרטים הקטנים. מעבר לבדיקות הסטנדרטיות, כמו מיקום ותפריט, כדאי לחשוב גם על דברים פחות ברורים מאליהם כמו אקוסטיקה, תאורה, אווירה, מדיניות שינויים, וכמובן שירות אישי.

גלריה דובנוב, שוכנת בלב תל אביב ומציעה את כל מה שאירוע קטן צריך כדי להיות מיוחד ובלתי נשכח. עם שילוב מושלם בין עיצוב אורבני יפייפה ותחושת אינטימיות, המקום מעניק לאורחים חוויה מעולה מהרגע הראשון. בזכות האקוסטיקה המעולה, הגמישות בעיצוב והתפריט הקולינרי המוקפד, כל אירוע מותאם אישית לכל לקוח. בנוסף, הצוות המקצועי של גלריה דובנוב מבטיח יחס אישי ותשומת לב לכל פרט, מה שמבטיח שכל אורח ירגיש מיוחד וכל אירוע ירגיש כמו חוויה חד פעמית.

מחפשים את המקום המושלם לאירוע הבא שלכם? צרו איתנו קשר ובואו להכיר את גלריה דובנוב.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES