למצוא את אולם החתונות הנכון בתל אביב: הפקת אירוע בסגנון בוהמי

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

בשנים האחרונות, יותר ויותר אירועי חתונות בארץ ובעולם, מעוצבים בסגנון בוהמי, אומנותי ומקורי. כיצד תאמצו גם את אתם הטרנד, שיכול להיות תפור על חתונות תל אביביות? טיפים לעיצוב אירוע בדרך הכי יצירתית שיש

חתנים וכלות לעתיד – עיניים לכאן. אם אתם מחפשים לוקיישן שיהפוך את החתונה שלכם לחוויה ייחודית, מקורית ובלתי נשכחת, תל אביב היא כמובן התשובה המושלמת. העיר הלבנה, עם האנרגיות הסוערות והאווירה האורבנית-אמנותית שלה, הפכה למוקד עלייה לרגל עבור זוגות המעוניינים בהפקת אירוע בסטייל בוהמי מטריף.

אין באמת צורך להסביר למה כולם מחפשים אחר אולם חתונות בתל אביב, אבל בכל זאת ננסה, בכמה מילים. קודם כל, זו העיר שלא ישנה, שמשלבת היסטוריה עם חדשנות, ים עם אורבניות, ואמנות עם תרבות. כל פינה בעיר הזו מספרת סיפור, וזה בדיוק מה שהופך אותה ללוקיישן המושלם לחגיגות סיפור האהבה שלכם.

טרנד החתונה הבוהמית: אירוע בעיצוב שמספר סיפור

אז מה זה בעצם הסגנון הבוהמי הזה שכולם מדברים עליו? תחשבו על מאפיינים של חום, טבע, אמנות והחופש. זה לא סתם סגנון של עיצוב, זו הצהרה – הצהרה שאומרת "אנחנו פה כדי לחגוג אהבה, יצירתיות וחיים".

איך מביאים את הקסם הבוהמי הזה לחתונה שלכם? כמובן, עוד לפני שניכנס לטיפים ודגשים לגבי העיצוב והאווירה, קודם כל חשוב למצוא מקום לחתונה מיוחדת בתל אביב, ורצוי כזה שיש בו כבר ״בילט אין״ מאפיינים בוהמים. רוצים ללכת על בטוח? לכו על מקום בסגנון של גלריה. ככה עוד לפני שדיברתם עם מפיקים ומעצבי אירועים, אתם כבר בחצי הדרך לאירוע בסגנון בוהמי אומנותי.

ועכשיו לתפקיד שלכם (ואולי של מעצבי האירועים שתשכרו לאירוע) – זה מתחיל בטקסטילים רכים ונעימים – חשבו על בדי כותנה, משי ותחרה בגוונים חמים ואדמתיים. הוסיפו לזה פרחים טבעיים – לא רק בזרים מסודרים, אלא גם פזורים בחופשיות כאילו צמחו ישר מהאדמה. ואל תשכחו את הפריטים עם הנשמה – רהיטים וכלים יד שנייה שמספרים סיפור משל עצמם. שוב, אם אולם האירועים שבחרתם כבר מצויד בפריטים כאלה – הרווחתם. 

הרעיון כאן הוא ליצור חוויה שהיא הרבה מעבר לאירוע חד פעמי. אתם לא סתם מתחתנים, אתם יוצרים יצירת אמנות חיה ונושמת שכל אורח יהיה חלק ממנה.

חתונה מיוחדת בתל אביב: הלוקיישן כמרכיב מרכזי שנותן את הטון באירוע

כשמדברים על חתונה בוהמית בתל אביב, המיקום הוא לא סתם עוד פרט – הוא הכוכב של המופע. תארו לעצמכם אירוע באולם חתונות במרכז העיר, כשהרחובות התוססים, מוקדי התרבות והאומנות, והאווירה האורבנית של תל אביב, מתמזגים עם העיצוב הבוהמי שלכם. במילים אחרות, זו ההזדמנות שלכם לקחת את כל מה שטוב ויפה בתל תל אביב, ולארוז אותו בתוך החתונה שלכם.

אבל איך בוחרים את המקום המושלם? חפשו מקום שמדבר אליכם, שמשדר את האנרגיה שאתם רוצים להעביר. גלריות לאירועים הן כאמור אופציה מעולה – הן כבר מגיעות עם אווירה אמנותית מובנית, ולרוב יש בהן מרחב פתוח שמאפשר לכם ליצור בדיוק את הזרימה שאתם רוצים באירוע.

התאמה אישית: יצירתיות בכל פרט קטן

הסוד של חתונה בוהמית מוצלחת? זה כל הפרטים הקטנים. כל אלמנט הוא הזדמנות להביע את הסיפור שלכם. מה דעתכם על שולחנות אוכל שכל אחד מהם הוא יצירת אמנות בפני עצמה? או הזמנות שנראות כמו ציור מקורי?

אל תפחדו לשלב אמנות בכל פינה – ציורים מקוריים על הקירות, פסלים קטנים כמרכזי שולחן, ואפילו מיני-תערוכה של אמנים מקומיים שתהווה חלק מהאירוע. זו ההזדמנות שלכם להפוך את החתונה ליצירת אמנות חיה שמשקפת בדיוק את מי שאתם.

טיפים לשילוב אלמנטים בוהמיים בעיצוב

1.בדים נשפכים:
תלו וילונות רכים, השתמשו במפות שולחן ממשי, ופזרו כריות רכות בכל מקום.

2.צמחים טבעיים:
לא רק פרחים – חשבו על ענפים, עלים יבשים, ואפילו פירות כחלק מהעיצוב.

3.פריטי רטרו: שלבו רהיטים ואביזרי וינטג' שמוסיפים אופי ועומק לעיצוב.

4.צבעים:
התמקדו בגוונים חמים ואדמתיים – חום, כתום, אדום יין, ירוק זית.

5.תאורה רכה:
נרות, גרילנדות אורות, ואפילו מנורות נפט ישנות יוצרים אווירה קסומה.

חוויה שלמה: מוזיקה, אוכל ותאורה שיתאימו לעיצוב ויחזקו את האווירה הבוהמית

חתונה בוהמית היא חגיגה לכל החושים. במוזיקה, חשבו על להקה חיה שמנגנת ג'אז רך או פולק אקוסטי. או אולי הופעת הפתעה של אמן רחוב אהוב? המהלך הזה יוסיף טאץ' תל אביבי אותנטי לאירוע החתונה.

בתאורה, המטרה היא ליצור אווירה רכה ורומנטית. שלבו אורות מהבהבים, פנסי רחוב בסגנון  וינטג', ליצירת אווירה אינטימית.

ומה בנוגע לאוכל? זה הזמן להיות יצירתיים! שקלו תפריט שמשלב מאכלי רחוב תל אביביים עם נגיעות בינלאומיות. הגישו אותו בצורה לא פורמלית – אולי דוכני אוכל קטנים פזורים ברחבי האירוע? וכמובן, אל תשכחו קוקטיילים צבעוניים שישתלבו עם האווירה הכללית.

בקיצור, ככה הופכים את החתונה עצמה ליצירת אומנות 

בסופו של דבר, חתונה בוהמית בתל אביב היא הרבה יותר מסתם אירוע – זו הצהרה. הצהרה על מי אתם, על האהבה שלכם, ועל החיים שאתם רוצים לבנות יחד. כל פרט, החל מהמיקום המושלם בלב העיר ועד לפרח האחרון בסידור שעל השולחנות, הוא חלק מהסיפור שלכם.

אז קחו את כל הטיפים האלה, ערבבו אותם עם האהבה והיצירתיות שלכם, והוסיפו קמצוץ של קסם תל אביבי. התוצאה? חתונה שהיא לא פחות מיצירת אמנות חיה – כזו שאתם והאורחים שלכם תזכרו לנצח.

זכרו, בסופו של יום, החתונה היא שלכם. אז תהיו נאמנים לעצמכם, תיהנו מהתהליך, ותיצרו אירוע שהוא 100% אתם. כי אין דבר יותר בוהמי ואותנטי יותר מלהיות מי שאתם.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

    יאלה בואו, דרינק עלינו!

    גם רק שאלות זה בסדר...

    CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES